FAQ

 

Rozumiemy, że możesz mieć dodatkowe pytania dlatego sporządziliśmy listę tych, które najczęściej zadają nasi klienci.

Na czym polega dopłata do szkody?

Według naszych statystyk Towarzystwa Ubezpieczeniowe zaniżają nawet do ok. 95 % odszkodowań. Niedopłaty te leżą na kontach ubezpieczycieli i wypracowują dla nich dodatkowe zyski. Klienci w takich przypadkach są pokrzywdzeni. Drogi Kliencie jeśli otrzymałeś odszkodowanie, z którego jesteś zadowolony powinieneś zgłosić się do nas w celu prawidłowej wyceny szkody. My jako Kancelaria KRUG Odszkodowania poprzez swojego rzeczoznawcę ponownie analizujemy dokumentację złożoną w sprawie i oceniamy wartość niedopłaty przez ubezpieczyciela. Jeśli ubezpieczyciel faktycznie zaniżył Twoją wypłatę wtedy zaoferujemy Tobie odkup pozostałego odszkodowania, którego można dochodzić od ubezpieczyciela.

Będziemy z Tobą absolutnie szczerzy dlatego podajemy przykład rozliczenia:

Otrzymałeś odszkodowanie 7.000 PLN a powinieneś otrzymać 13.000 PLN. Nadwyżka zatrzymana przez ubezpieczyciela wynosi 6.000 PLN z czego KRUG Odszkodowania jest gotów zapłacić Tobie od ręki 5.000 PLN a pozostałość stanowić będzie wynagrodzenie kancelarii.

 

Czy mogę dochodzić odszkodowania na własną rękę?

Oczywiście tak. Pamiętaj jednak, że w znacznej większości odzyskanie dopłaty odszkodowania od ubezpieczyciela odbywa się dopiero na drodze sądowej. Postępowanie trwa ok. 1-1,5 roku. Czy na pewno chcesz oczekiwać na zwrot należnych Tobie pieniędzy aż tyle czasu? W naszym przekonaniu lepiej jest powierzyć proces profesjonalistom a samemu otrzymać gotówkę od ręki.

 

Czy muszę ponosić jakiekolwiek koszty?

Absolutnie NIE. Dajemy gwarancję braku jakichkolwiek kosztów po stronie Klienta. Na tym polega współpraca z nami, że to my płacimy klientom a nie oni nam. To Krug Odszkodowania ponosi koszty ponownej wyceny rzeczoznawcy i ewentualne koszty postępowania przeciw ubezpieczycielowi.

 

Co się dzieje z moim dotychczasowym odszkodowaniem? Czy mogę je stracić?

NIE. Odszkodowanie, które zostało wypłacone jest już nienaruszalne. Jakiekolwiek działania ze strony Klienta czy KRUG Odszkodowania nie powodują konieczności zwrotu już wypłaconego odszkodowania.

 

W jakim czasie otrzymam dopłatę do odszkodowania?

W ciągu kilku dni roboczych.
Weryfikujemy w tym czasie czy prawo do odszkodowania nie zostało już zbyte oraz czy nie została zawarta ugoda z ubezpieczycielem.

 

Jestem z daleka i mam problem aby do Was dojechać. Czy możemy formalności załatwić zdalnie?

Oczywiście. W większości klienci, z którymi współpracujemy są z różnych zakątków Polski dlatego istnieje możliwość dokonania formalności korespondencyjnie. Wszelkie dokumenty prześlą nam Państwo w formie skanów a umowę prześlemy do Państwa kurierem. Oczywiście wcześniej otrzymają Państwo wzór umowy, z którym będą mogli się Państwo zapoznać.

 

Czy będę brać udział w postępowaniu sądowym?

Absolutnie nie. Całkowity obowiązek przechodzi na KRUG Odszkodowania.

 

Co w przypadku przegranej sprawy w sądzie? Czy muszę zwracać środki?

Absolutnie nie. Pełne ryzyko niepowodzenia postępowania sądowego spoczywa na KRUG Odszkodowania.

 

Ile czasu mam na zgłoszenie do Państwa szkody?

3 lata od daty powstania szkody. Po upływie tego terminu roszczenia ubezpieczeniowe się przedawniają.

 

Jeśli posiadasz jeszcze jakieś pytania czekamy na nie.

Prosimy o kontakt telefoniczny 516 050 040 lub e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.